۱۳۹۴ بهمن ۱۷, شنبه

عنوان : رازهای شیک پوشی خانم ها در مجالس عروسی

عنوان : مطالبی در مورد خرید لباس


مزایا و معایب دوخت لباس عروس شما را در نحوه صحیح انتخاب لباس عروس و اینکه آیا لباس عروس را برای مراسم عروسی خودتان بدوزید یا نه؟ راهنمایی میکند.

یکی از هیجان انگیز ترین بخش های برنامه ریزی عروسی ، تصمیم گیری درباره مدل لباس عروس و انتخاب آن می باشد. اگر شما هم مثل همه نوعروس های دیگر دوست دارید که در شب جشن خود ، زیباترین باشید، این چند نکته راهنما را مطالعه کنید تا به شما در انتخاب یک لباس عروس مناسب کمک کند:
براي انتخاب لباس عروس مناسب اين نکات را بدانيد، انتخاب و تهيه لباس عروس رؤيايي از خان هاي دشوار مراسم عروسي به شمار مي رود.

اگر بدوزيد؛ يکي از اختصاصي ترين روش هاي تهيه لباس عروس را انتخاب کرده ايد. براي اين کار حتما مزوني را انتخاب کنيد که پيش از اين کار لباس عروسش را ديده و پسنديده باشيد.


چه مزايايي دارد؟
لباسي که براي شما و به تن شما دوخته شده احتمالا بهتر از هر لباس ديگري به شما مي آيد. شما مي توانيد هر طرح و نظري که براي لباس عروستان داريد پياده کنيد و نگراني اي براي آسيب هاي سطحي لباستان نداشته باشيد.

چه معايبي دارد؟
بدقولي بعضي خياط ها نکته نگران کننده اين روش است؛ اتفاقي که در برنامه هاي فشرده عروسي مي تواند شما را تا مرز جنون ببرد. به اين اتفاق اضافه کنيد پرو هاي مقدماتي، ميانه و پيشرفته لباس را که به اندازه چند دست لباس خريدن از شما وقت مي برد. قاعدتا هزينه خريد لباس هم بيشتر از کرايه است اما نگران پرداخت خسارت نيستيد.

به چه نکاتي بايد توجه کنيم؟
مدلي را انتخاب کنيد که يقين داشته باشيد به شما مي آيد. حتما به خياط خود اعتماد کامل داشته باشيد و مدل موردنظرتان را به تأييد او برسانيد تا اگر نتيجه چندان مطلوب نبود نتواند تقصير را متوجه خود شما و مدل انتخابي تان کند. مجبور نيستيد يکي از مدل هاي ژورنال ها را انتخاب کنيد، دست به خلاقيت بزنيد و مثلا مدل بالاتنه يک لباس را به دامن لباس ديگري بدوزيد.

 

دوخت لباس عروس و سپس فروش آن

اين روش يکي از محبوب ترين روش هاي تهيه لباس عروس است. تا حدودي نيز اقتصادي تر از خريد لباس عروس است. شما مي توانيد لباس عروس خود را مطابق طرح دلخواه خود به يک خياط يا مزون سفارش دهيد. مزون ها لباس را با سايز شما و طرح دلخواه شما خواهند دوخت. اما قبل از اقدام به معامله ، با مزون مربوطه به توافق مي رسيد که بعد از عروسي ، لباس عروس را با قيمتي مناسب از شما خريداري کند. مزون ها معمولا اين لباس ها را براي اجاره به ديگر عروس خانم ها ، از شما خريداري ميکنند. به اين ترتيب شما با يک تير دو نشان زده ايد: هم يک لباس عروس دسته اول متناسب با طرح و سايز دلخواه خود تهيه کرده ايد و هم بخشي از هزينه را صرفه جويي کرده ايد.


 مراسم عروسی- آتلیه عروس- تشریفات مجالس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر