۱۳۹۵ اردیبهشت ۵, یکشنبه

شیوه های پناهندگیبه دانمارکبه وسیله کاریاتحصیلاز طریق ساده ترین بدون هزینهروشهای اخذ اقامت پزشکانبه دانمارک اطلاعات مفید کشور دانمارک دانستنی های اصلی و اساسی دربارهدانمارک ادامه تحصیلدر دانمارکزندگی در دانمارک}

عنوان: متدهای مهاجرتبه دانمارک از طریق کاریاتحصیلبا ساده ترین بدون هزینهروشهای اقامت دکترابه کشور دانمارک اطلاعات مفید کشور دانمارک اطلاعات کلیدربارهکشور دانمارک ادامه تحصیلدر دانمارکزندگی در دانمارک}

این مقاله در مورد مهاجرت به دانمارک  است.

 

براساس گزارش یک شبکه جهانی تحقیقات دانشگاهی دانمارک در رتبه بندی جهانی در مکان پنجم عالی ترین کشور جهان جهت عرضه امکانات آموزش عالی قرار گرفته است. دانمارک نیز در صدر شاخص آموزش سازمان ملل قرار دارد و مدارک دانشگاهی آن در کل دنیا دارای اعتبار است. موسسات عالی تحصیلی دانمارک کلاس های بسیار زیاد آموزشی در سطح عالی ارائه می دهند. بیوتکنولوژی، تجارت، طراحی، مهندسی محیط زیست، فناوری مواد غذایی، فناوری اطلاعات علمی، انرژی های تجدید پذیر، ارتباطات و داروسازی فقط برخی از دوره هایی هستند که برگزار می شوند.

 

گزینه های تحصیلی

 موسسات آموزش عالی دانمارک طیف گسترده ای از انتخاب ها را در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهد. کلیه ی برنامه های آموزشی از سطح کیفی عالی برخوردار بوده و اعتبار بین المللی دارند. فراتر از پانصد برنامه آموزشی به زبان انگلیسی برگزار می شوند. جهت ورود بایستی شرایط آکادمیک و زبان برآورده شوند.

  گزینه های مهم تحصیلی شامل:

 کارشناسی

مدرک کارشناسی دانشگاه پس از تکمیل یک دوره سه ساله دوره کارشناسی اعطاء می گردد که اصولا به یک یا دو زمینه اختصاص دارد. آموزش بر اساس تحقیق است و علاوه بر مبانی آکادمیک دانشجو را با دانش تخصصی نیز آشنا می سازد. در مراحل پایانی دوره دانشجویان یک پروژه نهائی ارائه می دهند. این مدرک فضای ورود فارغ التحصیلان به بازار کار یا تحصیلات عالی (فوق لیسانس) رامحیا می سازد.

 کارشناسی ارشد

دوره کاندیدا توس یا کارشناسی ارشد یک دوره دو ساله براساس تحقیق میباشد. این دوره به دانشجویان دانش نظری ارائه داده و زمینه کاربرد عملی این دانش را همچنین محیا می نماید. این دوره شامل یک پایان نامه یا در برخی از درس ها یک پروژه عملی می باشد. طیف گسترده ای از رشته ها عرضه می شود تا نیاز یک جامعه دانش محور و جهانی را مرتفع سازد.

 دروه های دکتری

دوره های دکتری در دانمارک شامل بورسیه کامل می شوند.در حقیقت متقاضی حقوق دریافت می نماید و شهریه ای هم پرداخت نمی کند. برخی از دوره های دکتری با همکاری ما بین دانشگاه ها و شرکت های خصوصی ارائه می شود.

 شرایط عمومی برای پذیرش

 شرایط زبان انگلیسی 

کلیه ی برنامه هاي آموزشي دانمارک نیازمند  يك سطح استاندارد زبان انگليسي می باشند. دوره هاي كاشناسي و كارشناسي ارشد كه به انگليسي تدريس مي شوند بنابراین متقاضیان بايد حداقل مهارت دانش انگليسي  دبيرستان دانمارك جيمنازيوم را به اثبات برسانند. برخی از برنامه ها نيازمند به انگليسي يك سطح بالاتر يعني انگليسي A می باشند،، جهت اثبات مهارت انگليسي اکثر تست هاي زبان انگليسي تافل، آیلتس و غيره بكار گرفته مي شود.

 شهریه

 تحصیلات عالی در دانمارک برای دانشجویان از کشورهای EU/EEA  و دانشجویان برنامه تبادل دانشجو و شهروندان کشور سوئیس رایگان ارائه می شود.

دانشجویانی که دارای اقامت دانمارک می باشند، اقامت موقت قابل تبدیل به اقامت دائم می باشد و یا اولیاء آنها با وجود اینکه از کشورهای غیر از EU/EEA بوده لیکن در دانمارک مشغول کار باشند، همچنین شهریه پرداخت نمی کنند. دیگر دانشجویان باید شهریه پرداخت کنند. هزینه شهریه سالانه برای دوره های تمام وقت بین  45000 تا  120000 متفاوت است.

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر