۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

اثر سادگی سایت در بازاریابی اینترنتی بخش 4

اثر کاربرپسندی وب سایت در بازاریابی اینترنتی پارت چهارم

رنگ آمیزی مناسب
وجود رنگ های مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی سایت شما میشود . فرض کنید صفحات وب شما دارای بک گراندی تیره و فونتی قرمز است ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند لحظه در پایگاه شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار مهم میباشد .

ساخت بخش نظرات در وب سایت
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، وب سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند کنید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های وب سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا دکمه های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر