۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

کد نویسی وب سایت responsive برای موبایل قسمت 1

کد نویسی سایت ریسپانسیو به خاطر موبایل قسمت 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه مهم استراتژی های شما به منظور بازاریابی آنلاین میباشد ، طراحی یک وب سایت که قابل نمایش در موبایل باشد بسیار کارآمد میباشد . امروزه مقدار فروش تلفن های همراه در قیاس با فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 مقدار اتصال به اینترنت از طریق تلفن های همراه نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین علت دارا بودن وب سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و نقصی در تلفن های همراه قابل دیدن باشد بسیار کار پسندیده ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق کامپیوترهای خانگی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این میباشد که نزدیک به 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ساخت وب سایتی هستند که در هنگام نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک فراوانی کنیم ، همچنین میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

ساخت سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر