۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

برای کدنویسی تارنمای اینترنتی به کار بردن قطعه های کد پی اچی پی بهتر است یا asp ؟

در هنگام ساخت وب سایت به کارگیری از کدهای پی اچی پی بهینه تر است یا ای اس پی ؟

این دو زبان کد نویسی تحت وب ، رایج ترین |زبان ها|کدها} برای ایجاد وب سایت های داینامیک هستند . از نظر کاربرد میتوان گفت که هر دو یک کارایی داشته و فرق آنها در نوع نوشتن کدهای آنها میباشد. برخی از افراد که اطلاع زیادی از نحوه کارکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال گرفتن جوابی برای این سوال میباشند که کدامیک از این زبان ها بهتر میباشد . در واقع این مسئله گاها موجب میشود که بحث ها و اختلاف نظرهایی در بین طراحان به وجود بیاید.

به این دلیل که اکثر طراحان وب سایت تنها به یکی از این دو برنامه نویسی اشراف دارند به سرعت در پاسخ با چنین مسئله ای اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن مسلط میباشند.

برخی از بازدیدکنندگان برای  سفارش ساخت برنامه اندروید و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف نظر میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر